wtorek, 17 lutego 2015



Szydełkowy bezrękawnik z Alpaki Suri





Całość stanowić będą kwadratowe elementy z motywem kwiatka połączone ze sobą w ostatnim okrążeniu.





Całkiem przypadkiem wylosowałam pięć motków pięknej Alpaki suri firmy ggh. Sponsorem prezentu jest sklep internetowy ART-BIJOU http://www.art-bijou.com/pol_m_Wloczki_Alpaka-100-266.html




Moteczki są malutkie po 25 g. Myślę, że będę musiała dokupić tej włóczki, by ukończyć robótkę. Na szczęście kolor FOX jest dostępny. Jak wyrobię całą włóczkę, to będę zorientowana ile jeszcze brakuje. Tymczasem "do roboty".






Używam szydełka Tulip 1,75 mm. Myślę, że to dobry wybór.

3 komentarze:

  1. Tereso!
    Miałaś szczęscie w losowaniu:) Włóczka wyglada bardzo ładnie i ciekawa jestem
    efektu końcowego. . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to było szczęście, którego się wcale nie spodziewałam. Taki dziwny zbieg okoliczności.Jak skończę, to ocenisz Kaziu. Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten bezrękawnik wygląda dość ciekawie. Ja również lubię pracować na włóczce z alpaki https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-alpaki/2 bo jak dla mnie i w mojej opinii jest to włóczka numer jeden. Niektórzy preferują wełnę czy bawełnę, a ja jednak włóczkę z alpaki.

    OdpowiedzUsuń