niedziela, 30 listopada 2014

Świąteczne wariacje...

Swoją choinkę przedstawiłam na blogu http://misiowyzakatek.blogspot.com/ Tym sposobem uczestniczę w konkursie na szydełkowe śnieżynki. Przyznam, że śnieżynki są przecudnej urody. Choinkom tam prezentowanym też urody nie brakuje. Każda jest inna i każda piękna. Nie chciałabym być na miejscu jury, oj nie...




W tym roku na święta będą szydełkowe choinki z zielonej włóczki usztywnione na stożku. Poznałam nowy wzór - łuska krokodyla, który bardzo fajnie sprawdził się w choineczkach.
Jest kilka płaskich choineczek też włóczkowych. Muszę jeszcze to wszystko udekorować papierowymi gwiazdkami.
Pierwszy raz powstały też sopelki z białego kordonka Snehurka. Szydełkuję też białe kordonkowe bombki ,które usztywniam na balonikach. Moja suczka Kiki jest bardzo zainteresowana tymi pracami i wiernie mi kibicuje.
Może jeszcze wykonam jakieś aniołeczki.
Przede mną jeszcze wiele pracy i w końcu jakieś zdjęcia.



Moja choinka wystrojona do granic możliwości. Dopiero teraz sensu nabrało powiedzenie, że ktoś wystroił się jak choinka..

04.01.2015
Moja choinka została wyróżniona  w konkursie i cieszę się z tego bardzo, bardzo.http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/01/sniezynki-rozdaje.html?showComment=1420390020768#c1032455195296544495



Taki szydełkowy szpic powstał dzięki pewnej znajomej z fb. Dała przepis i poinstruowała, jak wykonać tę przestrzenną gwiazdkę. Pierwszy raz usztywniałam tę gwiazdkę i bombki, które wiszą na choince na balonikach. To nowe doświadczenie.

To też moje dzieła. Szczególnie piękna wydaje mi się choinka z szyszek ozdobiona małymi koraliczkami. Wcześniej mąż pomalował ją na srebrny kolor. Szyszki obok też posrebrzone i pozłocone z naklejonymi koraliczkami. Powstało też mnóstwo szydełkowych aniołków, które  "fruwają" po całym domu, tworząc świąteczny klimat...


Złota  kula z szyszek prezentuje się pięknie.

Tutaj srebrna kula z szyszek na styropianie i czerwone koraliczki. Urocza zawieszka.

Poznałam wzór szydełkowy, który nazywany jest łuską krokodyla. Idealnie nadaje się na stworzenie choinki. Gwiazdki wycięte dziurkaczem ozdobnym i "wystrojone klejem brokatowym i małe czerwone koraliczki zdobią tę choineczkę.
  

Tu jeden z moich wianków świątecznych. Było trochę pracy, ale i efekt... Szyszki mienią się różnymi kolorami - srebro, złoto farb, sztuczny śnieg, biały i złoty brokat. Wszystko oplecione czerwonym łańcuchem z koralików. Bazę wianka wykonałam z gałęzi zbieranych na spacerach z moimi suniami.

Jest jeszcze sporo tych moich prac, ale wystarczy chwalenia się. Tym bardziej, że już po Świętach.
No cóż, wszystko przemija...


Jeszcze jeden wianuszek.




Włóczkowe choineczki ozdobione gwiazdkami z brokatem.

8 komentarzy:

  1. Wow Terenieu, Twoja choineczka jest cudna. Jak dobrze, że to nie ja będę decydować o wyborze tej najpiękniejszej, bo nie wiedziałabym co zrobić :) Ja jestem zauroczona choinką jak i wszystkimi ozdobami jakie tu pokazujesz. Ten wzór na łuske krokodyla juz widziałąm, ale nie sądziłam że mozna z niej zrobić tak piękną choineczkę, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa. Cieszę się, że podobają Ci się moje robótki.

      Usuń
    2. Prezecik za choinkę wysłałam do Ciebie już jakiś czas temu, mam nadzieję, że doszedł?

      Usuń
    3. Dziękuję Lidko, prezenciki dotarły do mnie w piątek.Są śliczniutkie! Dzisiaj 19.01.2015 mam zdjęcia, więc się pochwalę. Zapraszam do nowego postu. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne ozdoby a i choinką ślicznie ubrana

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wystrojona choinka i piękne inne ozdoby! Gratuluję wygranej w Misiowym zakątku!
    p.s. Ta gwiazda na szczycie bardzo mi się podoba, ponieważ moja choinka jest też przystrojona we własnej roboty ozdoby, taka gwiazda akurat by mi pasowała:) Jak zginie to znaczy, że ja się wkradłam:)

    OdpowiedzUsuń